saker och ting ska falla på plats...

Ja det känns som att saker och ting faktiskt börjar falla på plats och att snart så är vi redor till 110% på att Lillebror ska komma. Han hade ju gärna fått komma nu, men fint folk kommer ju alltid sist...= ) Tills den dagen han tänker ploppa  ut så håller vi oss sysselsatta med  både det ena och det andra. André bor nästan i garaget där han organiserar och fixar så fint, själv äter jag godis, städar och sover så mycket jag kan och tillåts mellan varven som Cornelia låter mig.
 
Hon är ju rätt så krävande nu och behöver mycket stimulans, vilket inte är så lätt för mig nu när jag är tung som ett  hus och rörlig som ett kylskåp. De dagar som Cornelia går på dagis är underbara och jag tar alla chanser jag får till att sova. Dock så pysslas det lite här hemma med. Igår sydde jag en kudde till Lillebrors rum som matcha gardinerna... = )
 
Nä jag skulle egentligen bara skriva att jag ska försöka bli bättre på att blogga igen och iaf lägga upp bilder, men vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag äta och sen hoppa ner i en renbäddad säng... Puss och gonatt
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så sööt! Vill ringa nu men Cornelia är ju på dagis nu så du kanske tar en tupplur. Ringer ikväll ist. Pussas!

2012-10-02 @ 13:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0