Dagen som varit

Först så får jag ta och gratulera min mormor som fyller år idag. Grattis grattis.
 
Det har varit en riktigt bra dag trots att man inte får sova så mycket som man vill. Casper tycker att det passar jätte bra att bara vara vaken i typ en timme runt 4 -5- tiden på morgonen och sen vaknar Cornelia vid 6 och då blir det full rulle och en massa stoj på en gång.
 
Det har ju varit så fint väder idag så jag har kommit up på 2 promenader och känner att jag har fått gjort det jag ville göra idag. Typ städa, laga mat och leka med Cornelia. Jag hann till och med baka en citronkaka  trevemunde som jag tänkte servera imorgon när Alex kommer hit och ska skära pumpa med André. Det är typ en vanlig sockerkaka med citron och sen gör man små hål i den och häller ner citronglasyr så jag tror den kan bli riktigt god.
 
Jag rensade även lite bland Cornelias kläder och hittade en klänning som mamma hade när hon var liten. Jag skulle ha tagit på den på lillgrisen och fotat henne i den för länge sen men nu så gjorde jag slag i saken. Det var nog tur det för snart är den för liten....
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Älskar bilden längst ner på skruttan! Ser ut som att hon är stilla en sek för att mamma vill det och blicken säger; Va, vadå!? Stilla? Nae tror int' de ja'!
Såå sööt!

2012-10-26 @ 23:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0