Vardags lull

För en gång skull så tänkte jag skriva lite här utan någon direkt anledning. Idag har det bara varit en skön och lagon nyttig dag. Först hade jag tänk hålla mig inne då det är en mindra storm ute och det känns inte så lockane att dra en barnvagn i motvind, menså blev det endå. Cornelia kinkade till sig och behövde sova och det gör hon bäst i vagnen nu för tiden.. Otroligt att hon inte kunde ligga i sin vagn för nån månad sen och nu går det hur bra som helst... Det blev en liten runda runt byn och sen ställde jag vagnen utanför dörren och började dammsuga och diska och allt annat man får passa på att göra när man har ungen ur vägen.. = ) men nu sitter jag har 2 timmar senare och allt är klart. Maten är snart klar och André är hemma, men Cornelia sover än... Snart får jag nog väcka henne om hon ska hinna vara vaken lite innan det är läggdags igen kl 19:00

Imorgon blir det iaf träning på förmidagen. Det ska bli kul att testa på lite cirkelträning här på korpen och alla bäbisarna är med. = ) Imorgon är det även bara en vecka kvar till att Anneli kommer ner. och sen till nästa helg kommer Sandra och Emelie... som jag längtar.. Vi ska bara mysa och njuta av varandras sällskap och Cornelia förståss. = )

nä nu börjar det här bli tråkigt.... en annan gång då..



Kommentarer
Postat av: Anneli

Finisar, snart kommer jag och då blir det lek och mys till tusen!

2012-01-07 @ 17:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0