Prada spring 2012

Det var nog 100 år sen jag skrev ett inlägg som hade med mode att göra, men nu trillade jag över bilder på Pradas vårkollektion 2012 och måste ju dela med mig av den... Mycket var fult, men det som stack ut och som jag gillade var skorna, glasögonen och väskorna... = ) Jag har en dröm och det är att någon gång i mitt liv få äga en veteranbil. Och det kan ju inte vara vilken som helst utan det ska vara en rosa Cadillac Eldorado från 1959. Jag vet inte vad som är dyrast Pradas skor eller en Cadillac men coola är de bägge två... = ) Kul att Prada inspirerats från dessa underbara bilar från en underbar tidsepok...




Kommentarer
Postat av: Anneli

Bilen skulle nog ge dig mest glädje. Jag ser dig och Sandra susa fram i den iförda vackra klänningar och piffiga glajjor spelandes hög musik från the golden age!

2012-01-07 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0