Noteringar för framtiden.

För ett tag sen när jag prata med min pappa, kom vi in på ämnet med vad vi gjorde som barn och han sa då att jag borde skriva ner små saker som barnen gör... Så här kommer några bidrag från Cornelia.
 
Idag 18-12-12. Jag står i badkaret och duschar när Cornelia kommer in och ger mig några badleksaker, släcker lampan och går ut och stänger dörren efter sig, och där får jag stå och raka armhålorna i mörkret. Sånt hade ju aldrig hänt om man inte haft barn... = )
 
Nyss åt vi lite mat hon och jag och sen tog vi fram chokladkalendern.. Maten som hon inte ville äta upp, i det här fallet kokta morötter, stockae hon ner i luckorna i kalendern och stängde till... Får se om hon är sugen på morötter imorgon istället.= )
 
Nu börjar det gnällas här så dags att sluta....
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Rooooliiiig!!!

2013-03-02 @ 13:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0