Jakten på små små skor.

idag drar vi nog till Nova och letar små skor till lillgrodan. Hon fick prova ett par i helgen när vi var på stadium outlet. De satt som de skulle men det fanns 2 problem, ett, de var helvita och två, de kostade 300, fast att det var på outlet. Så efter att skruttan gått på tå i de fina skorna skulle jag ta av dem och då blev lilla damen sur. Jag såg dock ett par söta skor på h&m s hemsida, men de var ju slut i Cornelias storlek, så vi håller tummarna att de finnsi butiken. Sen ska jag till Colorama och byta lite målarfärg och sen blir det byta däck... Nu ska snuttan fågröt och sen sätter vi igång...


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad jag saknar er!!!

Lav joo!

2012-04-24 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0