Min önskelista...

Ja det är ju ett tag kvar innan jag fyller år, men det börjar poppa upp en hel del saker som jag önskar mig så jag tänkte att det är lika bra att jag skriver ner dem så länge jag kommer ihåg..

En symaskin... ja det måste man väl ha om man ska bli mamma, så man kan sy en massa fula kläder och tvinga på ungen så att denne får skämmas för sina kompisar... = )


Behandlingar av olika slag känns väldigt välkomnande just nu.. ansikte eller fötter det spelar ingen roll för de behövs renoveringa av hela kroppen känner jag.




Gynning glas. Carolina Gynnings tavlor är fina, men 100 000 för en tavla är ju inte riktigt vad man har råd med nu. Men så har hon nu satt sina motiv på olika glas och det skulle vara kul att samla på sig några sådanna... Det jag behöver är Martiniglas, men Vinglasen var finare.


Utemöbler, eller presentkort på ställen som säljer utemöbler. Vi drömmer om att kunna duka långbord i trädgården i sommar och då behövs det något rejält.



Det var allt för denna gång, men det kommer nog mer.....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad bra att du ger mig något annat att fokusera på. För just nu går hjärnan i babyshowertankar och de planerna går inte riktigt att få ihop som jag tänkt mig. MEN, jag får köra på måttot "bättre sent en aldrig" då. Så nu ska jag sikta in mig på att du får en härlig födelsedag med finfina presenter först. Älskar dig!

2011-05-26 @ 22:04:13
Postat av: Anonym

Åh, vad bra att du ger mig något annat att fokusera på. För just nu går hjärnan i babyshowertankar och de planerna går inte riktigt att få ihop som jag tänkt mig. MEN, jag får köra på måttot "bättre sent en aldrig" då. Så nu ska jag sikta in mig på att du får en härlig födelsedag med finfina presenter först. Älskar dig!

2011-05-26 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0