lovely...

Helgen har än så länge varit underbar och det kommer inte bli sämre. 2 dagar till är jag ledig och det känns såå skönt.
Igår åkte jag och hämta Carro som kommit ner till Skåne med Joel. Jag och carro gick igenom min garderob med alla sommarklänningar som jag inte kommer kunna ha denna sommar, så dår får hon Låna dessa till nästa sommar...= ) Många är mina favvo klänningar så jag hoppas att de alla hittar hem igen.  Efter det åt vi glass på balkongen och sen var det  dags att åka ut till Asmundtorp för grillning. Så gott och mysigt.  idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. bara ta det lugnt och njuta skulle jag tro.


Helgen i bilder..




Kommentarer
Postat av: Anneli

SÅÅ VACKRA SYSTRAR JAG HAR!!!

Jag älskar er massor!

Pusspuss!

2011-05-05 @ 13:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0