Andra gången gillt

Förra onsdagen var jag oxå ledig och då åkte jag och André in till Malmö för att gå på Bio. Trevligt tyckte vi tills vi kom fram till biografen och upptäckte att den var stängd för renovering... André surnade ganska kvickt och när vi kom tillbaka till bilen och hans mobil såg vi att våra biljetter blivit ombokade till en vecka senare, vilket inte var så konstigt eftersom bion var stängd och pirates of the caribbean 4 inte ens haft premiär. Men trotts det lilla missödet blev det en bra kväll så vi sökte upp Patrik och Linda och gick på restaurang med dem istället.. Så nu ska vi då göra ett nytt försök idag och förhoppningsvis så stämmer bokningen nu och det blir bio ikväll.

Nu ska jag fortsätta röjja här hemma då det ser ut som skit här hemma bland alla flyttkartonger och sopsorteringar.
Vi får ju finfrämmande i helgen av Samira så nu får jag ta mig i kragen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0