schizofren nu eller.

Nja jag känner mig lite smått som en schizofren person med två olika personligheter nu när jag kör två bloggar paralellt. Jag kan dock inte bestämma mig för vilken jag ska lägga ner mest tid på. Denna, som är min första och längsta blogg, eller min mammablogg som endå handlar mest om hur mitt liv är nu... ? Om man hade kunnat få ihop alla inlägg så att de la sig i rätt ordning i en och samma blogg så vore det ju bra...

Aja.. om jag inte skrivit här på ett tag så har jag nog gjort det i den andra mamastuff.blogg.se och tvärtom såklart.

Nu är det natti natti. Framför mig har jag några tunga jobbveckor så det blir till att ladda batterierna och hoppas på att man har energi nog...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0