19/8 2011

Det känns som att det börjar bli lite vanlig vardag här hemma. Jag börjar komma till ro och har haft en riktigt bra dag. Vi sov till strax efter 09:00 idag med vilket är väldigt skönt, sen blev det frukost för Cornelia och sen frukost till mig. Där efter har min lilla flicka legat på sin pappas mage i 4 timmar och bara sovit i soffan. Så jag la i högsta växeln och började damsuga och byta sängkläder.. ja allt sånt som man inte vet om det kommer finnas tid för. När jag var klar med mitt pyssel tyckte jag att det var hög tid för tösen att äta.. Det gör ont i hjärtat när jag vet att det gått mer än 3 timmar mellan måltiderna så nu ville jag bara amma min lilla skatt, men hon sov... till slut blev det mat och sen somnade hon om igen... Nu har hon sovit i snart 3 timmar igen och jag har hunnit laga mat och baka kladdkaka...

Det känns iaf väldigt skönt att jag har fått ro och kan slappna av med lite hushållsarbeten, då mår jag bra. = )

André har hunnit med att spika lite i garaget så han är nog oxå nöjd, och lilla snuttan hon är väldigt nöjd mest hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Ellis

Mysigt :) njut för fullt. Du är en underbar mamma gumman! <3

2011-08-21 @ 23:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0