massor att göra men..

När jag sen sitter ner och har tid att göra alla mina viktiga saker så kommer jag inte ihåg vad det va jag skulle göra... Typiskt.. Hjärnan blir ju lite grötig när man har bäbbe i magen... = )

Men innan jag glömmer för mycket så ska jag försöka hinna med att göra så mycket som möjligt efter det här inlägget. Bland annat...

Teckna gravidförsäkring
Plocka ut lite vin som jag måste göra mig av med.
Skulle behöva deklarera, men det tar för lång tid.
Ge Tiger piller.
Ta fram något ur frysen... och ja en massa mer som jag inte kommer ihåg...

Här kommer lite konstiga bilder från mitt kök en dag då solen sken...



Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är ju i alla fall inte snurrig av någon dålig anledning! Hoppas att du kände att du kom igång med dina "måsten" och att du belönade dig för det sen. Fina bilder, jag älskar den sista, känns som det var igår :)

PUSS

2011-04-07 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0