Packa packa vampyr

Igår när jag var ledig började jag packa, men jag blev ju inte riktigt klar så jag ska strax slite mig från datorn och packa lite till... jag kommer att få ångra att jag tatt mad mig så många onödiga saker, men tänk om jag kommer att sakna något.. = )

Imorgon ska jag nog jobba över då vi har lite deadlines på lagret och fick jätte mycket nytt idag. Men när jag kommer hem ska jag gå igenom packningen en sista gång och sen får jag nog ta och dammsuga och skura lite till. För på fredag när jag kommer hem ska vi i princip bara ta vårat pick och pack och åka in till Malmö för att käka födelsedags middag emd Tobbe som fyller år på söndag, pluss att vi slaggar hos honom så att vi hinner med tåget till Kastup på Lördag morgon.

Ja och sen händer det inte så mycket mer än att vi kommer att spendera en vecka på Kreta med att sola, bada, dricka öl och käka grekisk sallad dagarna i enda.

Jag knäppte av lite bilder med nya kameran och jag är inte säker, men det kan vara så att jag håller på att förvandlas till vampyr efter att ha läst 3 av 4 Twilight böcker. = ) Mina tänder har nog iaf växt lite. = )
Om vi inte hörs mer nu innan resan så hoppas jag att ni är väldigt avundsjuka och tänker på mig varje dag.. = )

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: knas

ja, jag är då iallafall väldans avundsjuk på er.. ;)

2010-05-20 @ 07:51:26
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0