Innan jag går och lägger mig

vill jag bara säga tack för idag Carro.
Så mysigt att lillasyster är nere i Skåne över helgen så idag kidnappade jag henne från Joel och drog med henne till Centersyd för lite shopping och så sminkade jag henne, kaste på henne lite kläder som hon kan ha mer nytta av än jag och så drack vi kaffe i sängen. = ) Mys mys.

Får se om jag hinner träffa henne en gång till innan hon och Joel åker upp till Nyköping igen.. Annars så måste jag avsluta städningen här hemma som jag började på igår.

För övrigt hade jag en väldigt rolig fredagkväll. Först var vi i Råå och grilla och sen åkte vi hem hit och körde lite rockband. Imorse när vi vaknade hade jag ont i halsen och André hade blåsor i händerna efter intensivt trummande, men fan vad bra vi är. = )

Nä nu blir det natti natti. Jag ska försöka få med mig alla mina pojkar till sängen oxå. = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0