regn och rusk usch

Så typisk att det aldrig kan vara fint väder när jag är ledig. Hade solen visat sig idag så hade jag tänkt ta en promenad eller kanske till och med slänga fram en engångsgrill och kasta på några korvar, men nädå regn regn och rusk. Tur att jag kan aktivera mig hemma med att kolla på the city och måla naglarna istället.

Ikväll ska vi hem till Mackan och Lina för att käka middag och spela lite spel eller nåt. Det ska bli riktigt trevligt och dessutom ska jag få klämma lite på bäbisarna lite oxå. Nille, lina, max och Ellis, Alex och Kalle skulle oxå komma så det blir fullt hus.

Hoppas solen skiner imorgon i alla fall. Det är alldeles för lång tid kvar innan vi åker till Kreta så det är knapp lönt att tänka på det.


För snart ett år sen på Karpathos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0