En mysig lördag-kväll

Jag kom hem från jobbet för en timme sen och har nu kommit till rätta i sängen med min laptop i knät. Brevid mig ligger en nästan tom baginbox och på bordet till höger ligger papper från tre olika marabou choklader. Mer behövs inte för att jag ska vara nöjd med min lördagskväll.

Jag har lånat Boken Dirt om Mötley Crue av Sandra, och den är så bra att jag blir helt besatt av ett band som jag nästan inte visst något alls om. Mer än att Tommy Lee var trummis där och han var ju gift med Pamela Anderson, vars bok jag läste innan denna.

Hur som helst så sitter jag nu och kollar youtube klipp från bandets unga och vilda dagar för att se om det verkligen kan stämma allt som står i boken. Galet bra bok iaf och hade det inte varit så skadligt så hade jag oxå velat leva som dom gjorde på 80-talet. Knark, sex och musik var det endå som betydde något för dem.

Nu får det vara nog för ikväll. tack och hej.


En gång i tiden var grabarna så här snygga



Idag ser dom mer ut så här


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh fan ja visste att du skulle älska boken!! Jag gjorde samma sak som du gör nu, var tvungen att googla en massa bilder på dom medans ja läste.

Och visst är det så.. att man vara älskar och blir mer faschinerad av Nikki Six fast han är sånt slödder?! Haha.. underbar bok!



Du måste låna boken om Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna, sen av mig.. den är också skit bra!

2010-03-13 @ 22:58:28
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0