tröstar mig med vin och choklad

Idag jobbade jag över lite då det som vanligt är massor att göra på jobbet, så på tåget hem kunde jag inte låta bli att blunda lite. Men det var nog ingen bra idé. Istället för att genomlida resan lite behagligare, så blev jag bara stel i ryggen , trött och jävligt bitter. Jag vet inte vad det berodde på, försenat tåg, jobbiga resenärer eller att jag var hungrig, men jag började känna mig javligt ynkling och gick därför inom ica och köpte en mörk choklad med tranbär i. Så fort jag kom innanför dörren kasta jag upp chokladen på köksbordet, gick till kylen och hällde upp ett glas vitt vin och sen satte jag mig ner och började trösta mig själv.

Så.. Nu mår jag mycket bättre.. ? kanske.

Gå och börja packa inför min helg i London och sen ska jag planer hur jag ska göra för att vara lite snyggare imorgon på jobbet. Idag var jag jävligt ful... tycker vi inte om..


Okej hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0