tick tack. Tiden går

Fredag idag och sista jobbdagen denna vecka, vilket är tur det. För på söndag åker vi äntligen till Teneriffa. Men jag har inte ens kommit i närheten av att packa. Jag har inte ens gjort en lista. Men det får jag väl fixa imorgon förmiddag.
Igår när jag kom hem var jag som vanligt rätt trött och hade lätt kunnat gå och lägga mig, men jag vet tvungen att pyssla lite med presenten till Max, för hade jag inte gjort den då så hade det kanske aldrig blivit av. Jag blev iaf väldigt nöjd och lägger kanske upp bilder sen när vi kommer hem.

Idag ska jag jobba länge länge och kommer inte komma hem förrens kl  21:30 om tågen går som dom ska.
I onsdags skulle vi fira André som fyllde år igår och hade bokat bord på Basilika kl 18:00. Jag kom hem 17:50 och då hade jag endå slutat jobbet kl 15:00 så att jag skullle hinna hem, men det gick bra endå och maten var som alltid jätte god. = )

Usch jag är så trött och hade gärna varit ledig idag, men det kommer nya varor idag och det är redan typ 5 pers som är sjuka på jobbet av olika anledningar och står fast vid att vara den som aldrig sjukanmält sig sen starten på Gina Tricot.


Nu ska jag ta och måla naglarna i någon sommrig färg så att jag passar in på Teneriffa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0