Ny hårfärg 2

Får se hur många gånger jag kommer att ha "Ny hårfärg" som rubrik här. Men så är det bara, jag byter hårfärg ofta. Men nu är det kanske slut på det. Efter att ha varit hos frisören och pratat om alla unga tjejer som färgar sitt hår hemma stup i kvarten så känns det nog som att jag får ta avstånd från det. Jag är ju endå snart 25 och har faktiskt råd att gå till frisören så ofta jag vill. Så nu ska jag försöka hålla mig till att endast lägga i lite slinor då och då hos en frisör. Jag blev riktigt nöjd med resulltatet och priset oxå för den delen. 1200:- för folieslinor över hela håret. Mitt hår var tydligen lite törstigt och frisören fick blanda ny färg tre gånger för att det skulle räcka.
Så för att all den färgen och klippning tycker jag att det var ett bra pris. = ) 2 Touch beauty lounge här i Landskrona alltså.

Annars så har jag köpt lite lullull mest. handkräm och flourtabletter och snnat bra för att hålla maskinen igång.

Nu väntar jag på att Johnny och Alex ska slute jobbet så vi kan åka in till Malmö och kolla på Avatar igen.
Har ni inte sett den så gå och se den innan det är försent.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Skit snyggt Monica!! Men ta och lugna ner dig lite med att färga håret, du kommer ju snart tappa ditt hår!! Och det vill vi väl inte. =)



Oj.. var du nöjd med 1200kr? Himmel och Plättar, ja som är nöjd med 500kr för klippning å färgning hos våran vän Emelie! Men vad annat kan du göra där nere. Hehe! Jätte fint var det iallafall!

Puss å kram

2010-01-12 @ 17:57:43
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Madelene

vilken snygg hårfärg monki. Den passar du i =)

2010-01-15 @ 00:34:58
URL: http://madelenenornberg.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0