Myslördag

Jag sitter nu och myser i soffan och kollar lite resor och bloggar.  Det är så sjukt skönt att äntligen vara ledig efter att ha jobbat 7 dagar i rad. Jag hinner inte riktigt koppla av när jag är hemma utan har bara gått och laggt mig direkt och sen gått upp och jobbat igen. Till råga på allt så har jag blivit förkyld oxå, men det förnekar jag in i det sista.

Det är väl så jag funkar, jag förnekar och ignorerar allt som är dåligt och som jag inte tycker om. = )

Det jag däremot tycker om är denna dag. Den började kl 9 med att ligga och dra sig lite. Sen gick vi upp och käka frukost och flummade mest runt och städade lite här hemma. Sen la jag mig i sängen igen och målade naglarna, drack kaffe, käkade choklad och kollade på the Hills.

Lite senare ikväll ska jag hem till Diana på middag i Bunkeflostrand, vilket ska bli underbart. Hennes man är kock och det finns inget bättre än att få äta hos restaurang människor. = ) Senare kanske vi åker in till Malmö och möter upp andra flickor från jobbet och tar ett glas på lilla torg eller nåt.

Eller så händer någonting helt annat, jag vet faktiskt inte, men det blir nog super oavsett.

Gud vad jag önskar att jag hade mer tid framför datorn, jag saknar verkligen det, men det ska väl återgå till det vanliga snart. Jag önskar att jag hade tid för mycket annat oxå, så som att ringa och prata med mina kompisar och systrar mer. På tisdag är jag dock ledig igen och då ska jag försöka hinna med en massa saker, så som att lämna blod, få massage, fixa håret och kanske till och med träna. Aja vi får se vad som händer.

Nu ska jag ta och städa lite här hemma innan det är dags att försöka snygga till sig. = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0