Man får leva för stunden

Jag funderade på vad jag skulle skriva och på en halv sekund kommer jag på en miljon deppiga saker som sker just nu eller som kommer att hända i framtiden. Det är kallt, nerskärningar på jobbet, sjukdommar och så har man ju inte tid för något längre. Men efter två sekunder så kastade jag bort dessa tankar och kom på att idag är jag faktiskt ledig. Det är ju gött. Jag har precis ätit frukost som bestodd av mitt nybakade bröd som Martin (min bakmaskin) gjorde till mig igårkväll. = ) Han heter Martin eftersom min vän Martin Frankenberg alltid bakar och så föreslog han att min bakmaskin skulle heta Martin, och det var ju självklart. = )
Men det händer ju fler roliga saker idag. Jag ska till frisören 10:30 och få lite ljusa slingor som sen kan blekas ytterligare när vi är på Teneriffa. = )

Det lär ju ta lite tid det där med håret så jag har inte planerat in så mycket mer, men ikväll åker jag, André, Johnny och Alex till Malmö för att se Avatar... Igen. Ja den är ju såå bra. Totalt har vi laggt 600:- på den filmen, jag och André och då är inte ens godiset medräknat.

Nä. Man ska nog inte blicka så mycket framår om det inte är något roligt som väntar. Ta dagarna som dem kommer istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0