En snabbis

Jag ska snart iväg till jobbet men jag hinner nog med en snabbis och berätta om gårdagen...

Söndag. Det är min nya favvo dag just nu. Dels för att det är den enda dagen jag är ledig och sen så har man sällan en massa saker som msn måste göra på söndagar. Man kan göra det man vill och behöver inte bry sig om så mycket vad klockan är och så. Igår hade vi en lugn morgon med knäckebrödsfrossa till frukost och sen lite senare åkte vi till Väla i Helsingborg för att shopa lite. Det blev lite smått och gott både på väla och Ikea. Väl hemma så skulle vi lämna nyckeln till Andres föräldrar så vi smög oss in hos dem och skrämde Eva som inte hörde att vi kom. Vi kom precis lagom till att middagen var klar så då blev man bjuden på det också. Väl hemma igen satt vi mest vid våra datorer i soffan och mös.

Nä nu ska jag ta och röra på mig och nu är det bara att köra på så att denna vecka går fort. På söndag åker vi äntligen till Teneriffa.

Imorgon ska jag lämna blod, på onsdag ska vi käka middag på Basilika, på torsdag fyller André år och på fredag jobbar jag sent, men sen är det lördag och då blir det till att fira Nilles födelsedag och Maxs ska ha sin namngivning.

Så denna vecka ska nog gå undan hoppas jag.

Hej så länge.


6 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0