så var det dags igen

Nu är det december och julen är här... Igår fick jag till slut ta mig i kragen och gå upp på vinden och hämta ner juldekorationerna, så nu har jag lite tomtar och lite belysning här och var i lägenheten. Rätt mysigt blev det, men jag är inte så jätte sugen på jul iår... Det kanske kommer...


Annars så är det frid och fröjd. Jobber är gemytligt och katterna är friska. Det som inte är så bra är att jag krocka bilen för en vecka sen.... Det var inte så farligt ch jag klarade mig fin fint, men lille bilen blev mos så nu måste jag åka tåg igen.. Det går iof väldigt bra och jag har inte drabbats av förseningarna som råder i hela landet.

Men troligtvis kommer det ta över en månad innan bilen är klar... = (

Husfronten går det inget vidare på heller... Vi var nära på att hitta hem, men det blev inte så. För dyra reparationskostnader fick oss att backa ur..


Nä men om man kanske skulle ta och vinna lite miljoner snart....





Kommentarer
Postat av: Ankan

Ja,tack! Då kunde man visa de som redan har för mycket pengar hur man bör spendera dem. En ö med en massa fluffiga djurbebisar och obegränsat med fika, det är en bra idé tyck já. Myspys på dig min gosnos.

2010-12-09 @ 22:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0