Tack för helgen

Jag hade en riktigt bra dag igår efter att jag kom hem från jobbet, för på jobbet var jag extremt trött och ville bara hem. Väl hemma stack jag och André och tränade. Vi har inte tränat tillsammans på flera år och det dumma är att jag precis har sagt upp mitt träningskort och han har precis skaffat ett, men vi hinner nog träna några gånger till innan mitt går ut helt.
Efter träningen duscha vi och la ansiktismask (ja även André) och sen kolla vi klart på sista sagan om ringen filmen och käkade glass. Vi är snabba på att synda efter att ha tränat. = )

Något som också var trevligt var helgen. Samira kom hit på lördag och vi satte igång med att dricka vin äta godis och jordgubbar och planer a våran London resa. Så nu är flyg och hotell bokat och det kan inte bli annat än succé det här. Jag, Samira och Edin kommer att bo vid ena änden av Hyde park och har raka vägen till Oxfordstreet och all shopping.

Solen sken förvisso inte i lördags men vi åkte ut till Nille och Lina där vi grillade med Alex och Ellis och även Adam och Carro var med. Kvällen avrundades med ett visst antal Galliano och jag lyckades hälla i håret på mig själv också, men man blir ju lätt exalterad av så goda saker.

Söndagen sen blev nästan lite ansträngande. När Samira hade åkt hem åkte vi ut till Asmundtorp och skulle på tre olika visningar, men när vi var på den sista så frågade mäklaren om vi inte skulle kolla på nästa hus som hon skulle visa, och det hade vi inte tänkt, men va fan. När vi ändå var där ute så får man ju passa på och det var faktisk det bästa huset vi såg. Lite väl dyrt bara på 2,2 miljoner, men allt var tiptop enligt mig. André gillade inte den öppna planlösningen på bottenplan och fick inte plats med sin projektor någon stans tyckte han.

Så efter att gått på visningar i över 4 timmar åkte vi hem och började kolla på sista sagan om ringen filmen.

Så det var helgen i korta drag. Idag ska jag försöka fixa till balkongen och få dit lite blommor och sen ska jag väl ställa mig i köket och försöka komma på något roligt att laga.


Kommentarer
Postat av: Ellis

Tack själv gumman! Alltid lika trevligt att träffas :D

2010-04-20 @ 16:03:07
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0