summer rain

En härlig söndag väntar och jag har ingenting inplanerat och det känns jätte skönt. Sitter här och dricker mitt morgonkaffe som smakar extra bra idag faktiskt. När jag är klar här ska jag tvinga med André ut på en promenad i det vackra vårvädret och försöka sträcka ut mina stela ben. Jag har aningens träningsvärk i hela benen efter fredagskvällens bowlingrunda med Jimmi, André, Carro, Jenny och Lotta.

Får tacka mamma och Oscar för en trevlig påskhelg också, men nästa gång vi kommer upp behöver ni inte köpa sååå mycket mat. Man går ju upp 5 kg varje gång man varit där. = )

Jag ska slänga upp lite bilder från den helgen så fort jag hittar mitt usb-minne där alla bilderna ligger.

Hoppas alla får en underbar söndag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0