Plättar, rödvin och Jonossi

Sitter här och har precis gluffsat i mig ett större antal pannkakor och plättar. Det var riktigt länge sen jag gjorde pannkakor så när jag kom hem idag hälde jag upp ett glas rödvin och tog fram ett stort stekjärn ett litet och ett plättjärn, fort ska det gå när man är hungrig och det gjorde det.

Nu sitter jag här och försöker komma på vad det viktigaste jag kan göra med min dator och tid kan vara. Så fort jag inte sitter här eller har tid så kommer jag på 100 saker jag borde göra vid datorn, men nu kan jag inte komma på en enda. Inget som lockar iaf. Satte på Jonossi på spotify och det hjälper nog att komma på något kreativt.

Nä jag får nog sluta nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0