Nu får vi ha tålamod

Idag jobbade jag i hela 3 timmar innan jag åkte hem igen för att gå på bankmöte. Det gick faktiskt väldigt bra och den dagen vi hittar vårat drömhus. Eller rättare sagt hus med potensial till att bli ett drömhus, ja då kommer vi få lånet. Så nu är det bara leta och ha tålamod. Man kan ju inte göra så mycket annat.

Men det går ju ingen nöd på oss nu när vi bor här så det är lugnt. Vi får passa på att spara pengar nu när vi har utrymme för det.

Vi ska ner till min bank och snacka lite med dem med och se vad dom har att säga och jämföra lite siffror.

Mest av allt skulle jag bara vilja sova middag nu. Jag har precis tryckt i mig (nästan) en hel kycklingrulle så nu är jag mättare än mättast.

på återseende.


Kommentarer
Postat av: Ellis

vad skön att det gick bra. Kommer slå en pling imorgon för att få höra mer :) puss och kram

2010-04-22 @ 22:57:30
URL: http://www.ellinorsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0