rosé i Västerås

Sitter nu hos mamma i Västeås och dricker rosé och äter snittar. mamma fyller 50 idag och vi är här och firar henne. I pressent ska vi .... Nä jag kan inte säga det än, det är en överraskning.

idag åt jag och Micha lunch på medborgarplatsen och såg då en kändis, det ni...  = ) Det var Christine Meltzer nämligen.  he he , vi har ju inte så många kändisar i Landskrona så när man väl är i storstaden så blir man ju lite häpen. = )

Nä nu måste jag fylla på mitt, mammas och systrarnas glas med vin.



hi hiiii, snar åker vi...

Kommentarer
Postat av: Fotograf Niklas Wibom

Hälsa lillasyster från mig !

2009-09-16 @ 00:08:06
URL: http://www.niklaswibom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0