veckans första höjdpunkt

Japp nu har Desperate Housewifes börjat så då kan jag hålla mig uppe en timme till. Annars så hade jag gått och laggt mig vid den här tiden eftersom jag ska upp 05:00 imorgon. Mina dagar denna vecka är inte så jätte roliga men jag är ledig fredag, lördag, söndag och måndag. Men  fram tills dess så fördelar jag mina timmar så här.

Vakna kl 05:00 och fixa mig 1 timme, åka tåg 2 timmar, jobba 10 timmar åka tåg igen 2 timmar till, komma hem och vara vaken 1 timme för att sedan sova i 8 timmar.

Ja roligare kan man ju ha, men det är bara 2 dagar till = )

Till helgen så blir det både roligare saker att göra och mindra roliga saker. På fedag ska jag först ta bort mina stygn och sen är det Andrés farmors begravning, och det kan ju bli jobbigt. Jag vet inte vad jag kan vänta mig av denna begravning, som blir min första, men alla i familjen är starka så det ska nog gå bra.
På lördag ska vi till Emma och hennes lilla stuga på fest och sen på söndag är det tvättid igen.

Aja. nu ska jag återgå till tv- tittandet.

puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0