igår och idag

igår gick vi hem till Alex i det ruggiga vädret som varade. Det blev en trevlig kväll med roligt folk, sen gick man hem igen i det fortfarande ruggiga vädret.

Idag har vädret blåst bort och ett nytt, lite skönare väder har kommit. Solen lyser, det blåser löv överallt och kastanjerna ligger som en sörja på gatan efter att ha blivit överkörda av bilar.
Jag skäms nästan över att berätta att jag sov till 13:50 idag, menjag var tvungen. Varje gång jag vakna var jag ju full så jag somnade om några gånger tills det kändes bra att gå upp. Dessutom började tvättiden kl 14;00 så jag hade inte så mycket val, än att gå up.

Förhoppningsvis ska jag lyckas  komma igång med dagen, men det känns ju lite konstigt nu när klockan är 17:30 och vi ska gå och lägga oss snart.

Jag är ledig på tisdag då jag ska till tandläkaren så då får jag ta tag i allt här hemma...


håret blev ju bra iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0