fan vad dålig jag är

Börjar få lite smått ångest nu över att jag suttit här i timmar och inte åstakommit ett skit. Lägenheten ser ut som skit fortfarande och jag börjar frysa för att jag sitter så stilla.
Jag måste ringa till Sandra, Anneli och Mamma oxå. Baka äppelpaj hade jag tänkt göra oxå.
Jag vill dricka kaffe men har ingen mjölk, och inte orkar jag gå 100 till ica och köpa heller. Det är ju trotts allt kallt ute och jag fryser ju redan....

Så vad gör man. jo jag gör som jag brukar. Jag skyller ifrån mig på andra. Herrarna i min omgivning gör ju inte så att jag blir mer peppad till att städa. André sitter bara och spelar nåt töntigt spel, inte motiverande för mig. Och lucifer ligger bara som en tjock boll och sover i soffan brevid mig. Jag blir ju bara sugen på att krypa upp intill honom och sussa jag med då.

Nä jag ska nog kolla in Missy Elloitts People videos och hoppas på det bästa.


va....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0