Vad ska det bli av mig?

Ja det låter ju kanske lite bittert att ställa den frågan, men jag funderar bara på vad jag ska klä ut mig till på maskeraden som vi planerar att gå på om några veckor.  Jimmy och Johanna var här igår och så började vi prata om en maskerad so´m vi är bjudna till. Jag har inte tänkt så mycket på den då jag inte vet om jag ska jobba då eller inte, men det kan ju vara bra att planera en outfit endå om det nu blir så att jag ska gå.

Men vad fan ska man vara för något???

Förslag någon? Jag får försöka hitta lite inspiration sen när jag har tid. För idag ska jag gör en hel del faktiskt. Just nu håller vi på och tvättar, sen ska jag baka lite pumpapaj om jag fortafarande orkar. Kl 13:00 ska vi hem till Andrés pärong och käka lite middag och sen sticker vi till Helsingborg och shoppar. Jag måste verkligen ha nya skor nu. På shoppinglistan står även lite hudvård från apoteket, Carolina Gynnings nya bok. Hårfärg, smink och kanske en nya bh. Ja det blir en del shopping nu känns det som, igår handlade jag för 2000 på ginatricot.com. fast det blev ju bara halvapriset som tur var. = )

Nä nu vill jag ha mitt golv i matsalen så vi kan sätta upp vår nya hylla och ställa tillbaka bordet och stolarna. Jag känner för att inreda och göra fint här hemma. Kanske ska lasera om bordet så att det blir mörkbrunt och passar hyllan oxå. Men det får nog vänta till nästa år.

nu ska jag kolla lite youtube-klipp. haj haj.


Heidi Klum är ju drottning av maskeradkläder. Tänk om man kunde välja och vraka som hon kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0