Typiskt...

Det har blivit lite dåligt uppdaterat här den senaste tiden och det beror på att jag jobbat en väldans massa och sen så har jag inget internet på min dator... Det är fel på routen som sänder ut trådlöst internet till min bärbara och nu har den alltså gått sönder. Så jag får passa på och sitta vid Andrés dator så fort han inte är här, men det känns väldigt jobbigt att inte kunna utföra sina dagliga rutiner som jag har med min dator. = (

Jag ska tjata lite till på gubben så kanske han fixar det denna vecka.

Annars så har jag haft en väldigt bra helg. I lördags var jag och André i Tyskland med hans jobb och shoppade det man shoppar bäst i Tyskland. Och igår åkte jag in till Malmö för att ha en hejdå-fika med Karin som flyttar upp till Sollentuna nu. KOmmer att sakna henne på jobbet, men hon har det nog bättre hos sin Ludde, och jag ska ju komma och hälsa på henne så fort jag får tid till det.

Kameran följde med igår och Andrés mobilkamera gick varm i Tyskland, så snart kommer det upp lite bilder.

Ha det så bra och mys av att det snart är jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0