Syster och jag

Det har inte blivit mycke till uppdatering här denna helg, och det betyder ju då att jag har haft mycket att göra. Anneli kom i fredags och sen dess har det varir full rulle. Vi hann med mycket, men endå inte allt vi skulle göra. Jag saknar henne redan men jag åker ju upp snart till mormor och Micha och då får jag trärra båda systrarna. = )

Det blev en hel del frukost, fika och annat onyttigt, men vi var även ute på promenad, gick på muséum och shopade en hel del.

Här kommer lite bilder från helgen.

Tack för allt kär syster. = )




Kommentarer
Postat av: Sandra

Shiit vilken kamera du har, kvinna!! ;) Jätte tjusiga bilder!! Kul att ni har haft en skön helg.. vi får VERKLIGEN ta och höras snart.. puss å kram

2009-11-17 @ 00:13:49
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0