Ståhår eller gåshud?

André säger ståhår jag säger gåshud, han säger spann jag säger hink, han säger totte och jag säger toffs. Snacka om kulturkrock delux. Men det går väl bra endå för snart är det 6 år sedan jag kom ner hit till Landskrona för sörsta gången och mötte en sliten figur på perrongen i Lund, men jag anntar att det det inte var så illa endå eftersom jag är här nu 6 år senare. = )

Det där med att ge komplimanger till varandra är inte våran grej, inte inför folk iaf.

Ja förresten så sitter han här brevid vid sin dator och spelar något töntigt spel och väntar på att det ska bli lunch tid på jobbet. Då ska han åka till jobbet. = /
Han var nämligen hos läkaren imorse och kollade i öronen för att se om det var något fel där som gör att han blir yr. Men nä, istället ska han få åka till en balansexpert. = ) Det blir nog bra det där.

Jag tycker det är lite jobbigt när André är hemma för jag blir lixom förslappad av att han är här, och då kan jag inte vara effektiv eller kreativ, så nu vill jag bara att han ska åka så att jag kan komma igång med min dag.


nä det räcker nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0