Nu så...

Händer det lite roliga grejer. Jag har ikväll bokat tågbiljetter till mormor och Micha som ska ha sin julmiddag den 5 december. André skulle först inte följa med, men jag lyckades övertala honom så det ska bli kul att åka upp en snabbis och träffa släkten.

Och på Fredag kommer älskade storasyster ner hit och underhåller mig fram tills på måndag, och jag kom på idag vad jag vill göra med henne. Jag är ju så sjukt sugen på att fota, men det är ju så snuskigt väder nu så jag håller mig helst inne, så jag ska minnsan fota Anneli. Japp, jag ska nog sminka henne som en Geisha eller klä ut henne på annat sätt, så det ska bli sååå kul. = )

Sandra ska komma hem idag från sin London trip som jag hoppas blev lyckad. Jag får nog ta och ringa henne imorgon och förhöra henne om vad som skedde där.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, men jag har en bra känsla i magen just nu, jag är väldigt glad. = )



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh ja har haft det så bra så!! Ja tycker att vi kan höras imorgon på telefon! =) Puss å Kram

2009-11-09 @ 23:52:32
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0