Snart bär det iväg

Tjo tjo.

Som vanligt när jag har mycket att göra så blir det lite skrivet i bloggen, men det är väl okej.

Jag ska snart iväg till jobbet men få ju ta och skriva av mig lite innan, eftersom det här nog är sista gången jag skriver innan vi åker till Grekland.

Nu är allting (nästan) packat och klart, men det är fortfarande en del att planera. Alex ska vara kattvakt så han kommer idag och ska få nycklarna. Sen kommer jag komma hem sent ikväll och ska upp tidigt imorgon för att direkt efter jobbet åka till Malmö och sen kl 04:00 på söndag åker vi. Det gäller att planera väl nu och inte glömma något, men det ska nog gå bra. För är det något jag kan så är det att planera. = )

Jag har förresten hittat ett nytt hus igen. Jag kollar rätt mycket på hus och då och då dyker det upp små eller stora guldkorn. Det här ligger faktiskt utanför Landskrona och är ett hus från 1910 med en tomt på 8000 kvm. Perfa för mig som gillar att få ta plats och inte vill komma för nära andra människor. = )
Hade det varit lite annorlunda, typ att jag hade 4450 000 på banken och höll på med det jag vill göra resten utav livet så hade jag nog gått på visningen som är imorgon och sagt att jag tar det. = ) Men så enkelt är det ju inte. Jag får fortsätta drömma,

Just nu bara älskar jag dessa artister och låtar så kolla in, speciellt om du ska till Hultsfred i sommar för det ska även-

The Gossip
N.A.S.A  feat. Kanye West, Santogold & Lykke Li
John ME



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0