skutt i skogen

Ny vecka och nya Måsten. Jag har haft en riktigt bra helg, men av någon anledning så börjar jag känna mig lite sliten. Jag skulle behöva mer är 2 dagar utan jobb, men det är ju bara att bita ihop och invänta maj, då vi drar till Grekland.

I lördags åkte jag och André in till Malmö och gick på Entré, det nya köpcentrumet i Malmö och det var ju fint. Stort och en hel del skoaffärer, så jag ska nog dit när det inte är så nytt längre, för nu var det så mycket folk där. Efteråt gick vi upp till Tobbe och hängde där ett tag innan vi åkte ner till Mosaik och käkade. Kan verkligen rekommendera den restaurangen, fast att man fick vänta rätt länge på maten, men när den väl kom så var det såå gott. Efter maten blev både jag och André skittrötta så vid 22:30 åkte vi hem och sussade.
Igår blev det ännu en bra dag då Karin, Anna och Jenny kom hit och vi åkte ut till Skäralid och lekte friluftsmänniskor i skogen. Det blev mycket lek och fika med mackor, kaffe och kakor och när det var dags att åka hem var man redigt trött. Jag och André la oss i soffan och kollade på Twilight och sen däckade jag i 2 timmar innan André sa att vi skulle gå och lägga oss, så det gjorde vi.

Jag känner mig lite små krasslig och sliten idag men det är bara idag och sen är jag ledig igen…


Skäralid förra våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0