28:e februari


Igår fyllde min lillis syster Caroline 19 år. Det är helt sjukt att hon redan är 19 när jag själv nästan är 19 och endå skiljer det 5 år. Hmm jag får inte ihop det där riktigt. Tyvärr kunde jag inte åka upp och fira henne men jag hoppas hon hade kul endå och jag ska ringa henne sen och kolla hur bakis hon är så här dagen efter. Själv var man på middag med jobbet efter en riktigt bra dag på jobbet. Vi käkade något så enkelt och gott som kött och potatis, vilket kanske inte låter så speciellt men den här restaurangen kan det där med kött. A Hereford Beefstouw heter den och jag ska nog ta med mig André dit någon gång när man kanske har något att fira.

Efter att vi ätit och druckit gott så stack några utav oss hem och några skulle vidare till Hard Rock café. Jenny hade övertalat mig att följa med ner på stan här i La och ta ett glas innan vi gick hem och jag var sugen på Irish coffee så vi gick ner till Inferno. Det var tydligen liveband där så det var så mycket folk att jätte många inte fick komma in, men eftersom Jenny känner allt och alla så fick vi slinka in med våra stora väskor och välfyllda Gina påsar. Efter min drink var jag nöjd och gick hem och gosade med André och imorse sov jag till 10:00 vilket jag inte gjort på länge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0