hemma igen

Nu är vi alltså hemma igen från Grekland och mer än utvilade.
Vi kom hem i söndags och åkte direkt ut till stugan och käkade grillat, Sen igår blev det både IKEA och storhandla mat och sen på kvället bjöd vi Andres päron och Alex på langos middag eftersom de var blomm, katt och fiskvakter när vi var borta.

Gårdagen försvann så fort men som tur är så är jag ledig idag med och ska därför tvätta, städa, sy gardiner, olja vår nya skänk och en massa annat.

Jag måste hinna ringa runt till folk oxå. Sandra och carolin står på dagens lista, och sen tackade jag ja till att gå hem till Eva och kolla på smycken som hennes syrra Siv gör. Egentligen så är jag ju inte inttresserad av sånna smycken och knappt smycken över huvudtaget, men det lät ju trevligt och jag ville ju vara trevlig tillbaka.  I värsta fall får jag säga till att jag inte kommer.

Nä nu måste jag sätta fart med allt som ska göras idag.

Lägger upp lite bilder sen när jag får tid.... = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0