tips från husmor

Jag läste precis ett inlägg på Sandras blogg om att hon ska ha köpförbud nu, och visst har man sagt så många gånger själv. Senaste var nog för någon dag sen, men så är det ju något konstigt som gör att vi (tror ) att vi mår bättre av att shoppa lite då och då. Jag har inte ens fått min lön än, men endå gick jag in på H&M s hemsida och började klicka hem skor och toppar. Men det jag vill komma till nu är att man kan ju faktisk göra av med mindre pengar än vanligt om man bara är lite finurlig. Själv är jag nog rätt snål och så fort jag ska handla något från en nätbutik så googlar jag alltid rabattkoder.
Så när jag handlar på H&M så fixar jag alltid 100:- rabatt genom 2 olika rabattkoder. sist använda jag mig av 1304 coh 1805 som är på 50:- styck.

Och vipps så har jag dämpat min ångest över att jag handlar när jag inte borde. = )

Så Sandra, du ska inte vara så hård mot dig själv.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh herregud Monica vad en sten lättades från mitt hjärta nu! Tack såå mycket! ;) Haha!

Så länge inte du har ångest så har inte ja ångest.

Puss å Kram

2009-07-30 @ 23:49:38
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0