tippen och milkshake

Än så länge har jag hunnit med att ligga och dra mig alldeles för länge i sängen, även om det var skönt. När jag väl kom upp slängde jag ihop lite äggröra och kokae en kanna kaffe. Sen dess har jag varit och pantat burkar, hämtat bilen, åkt till tippen och kastat skit och nu sitter jag och avnjuter av en hallon och kaffe milkshake för att svalka mig lite.
Nästa blir att diska, ta hand om tvätten och dammsuga 100 ggr.

Jag har funderat på en sak som jag nog ska ta och fixa när jag har lite mera tid. Jag funderar på att göra en blogg till , men som bara ska vara en fotoblogg. Där tänkte jag lägga upp bilder på lite allt möjligt och skriva om fotograferingar jag gjort och kanske lite idéer jag har. Jag vill i alla fall att det ska vara en snygg blogg så jag ska nog jobba lite med den innan jag publicerar den. Men som sagt det här får bli när jag har tid.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar. taa taa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0