Grrrrrr

Jag är såå arg. Jag är riktigt förbannad faktiskt och ingen kan jag ta ut min ilska på heller. Det får bli ni då.
Jag skulle precis ta och ladda upp alla underbara bilder från Hultsfredsfestivalen, men kan fan inte hitta min kamerasladd. Jag har alltid den vid datorn och jag använde den precis innan jag åkte förra veckan, men nu är den borta. Det finns ju bara en förklaring och det är André, men han vägrar hjälpa mig att hitta den. Han "tror" att den kanske har åkt ner i skrivar karongen och är nu alltså på vinden. Klart som fan att det ÄR han som har gjort så att jag inte hittar min sladd.

Nä nu ska jag gå och lägga mig och om inte min sladd ligger vid datorn när jag kommer hem så ska blod flyta.


så här arg är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0