sommar sommar sommar


Idag har det varit lugnt men rörigt på jobbet på samma gång. Det är inte överdrivet mycket folk som handlar och sen har vi gått in i fas 2 av rean och har då flyttat runt på allt i butiken. Det är såå mycket nya fina saker som kommer in nu att det är svårt att inte stoppa ner allt i min lilla påse som jag har på lagret. Vi har nämligen en lite hylla med påsar med våra namn på där vi kan lägga kläderna som vi ska handla. Idag la jag undan 3 par jeans som nu kostar 79.50 DKK och det är ju sjukt billigt. Man kan inte få för många jeans, det är ett som är säkert. Just därför kommer jag utan att få dåligt samvete lägga undan ett till par jeans imorgon. Vi har nämligen fått in ett par skitsnygga ljusa slitna jeans som jag bara måste ha. Jag längtar så sjukt mycket efter sommaren och ska nog försöka skaffa mig en snygg sommar look.

Nä nu skriker lille André från sovrummet så jag får väl gå dit och krama på honom så han blir tyst.


Inte helt fel att se ut som snygga Nicole Richie i sommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0