snabbis

Jag har typ tio minuter på mig att blogga lite innan André är klar i duschen och vill ha tillbaka sin dator.  Vi har lite problem med det trådlösa nätverket här hemma så jag har inget internet på min laptop idag.

Vi har precis kommit hem från kickboxnings träningen, varav André tar en välförtjänt dusch nu. Nä jag tränade inte idag men jag ska börja nästa söndag när nybörjargruppen startar och det ska bli så kul. Jag todde att André skulle få en hjärtatck några gånger men han kämpade på och slog tillbaka och nästa söndag ska jag banka skiten ur honom. =)

Mer idag så har jag bokat en helg på ett slott för mig och André. Det är våran julklapp till varandra så nu är det bokat och klar. Det blir ett slott som heter Bjertorps slott och ligger vid Vara utanför Göteborg. Dit åker vi den första helgen i februari och där ska vi få massage, femrätters middag och så ska vi utforska miljön runt om slottet också.

Nä nu hinner jag nog inte skriva mer, men hoppas på att vi har en ny router  imorgon så jag har internet då.. baj baj

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt ni kommer få. Fan kickboxning skulle jag oxå vilja börja på.. Eller bara vanlig boxning.. :)

2009-01-19 @ 00:58:27
Postat av: madelene

glömde skriva dit mitt namn.. :D

2009-01-19 @ 00:59:10
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh kära nån! Vilket slott! Ni kommer ju vara Prins och Prinsessa för ett helt dygn. Det lät ju helt underbart och ni kommer säkert få det hel mysigt..



Det är rätta tag.. banka skiten ur han nästa söndag! Haha! Puss på dig

2009-01-19 @ 23:54:31
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0