ljuset i vardagen

Så tråkigt när man inte kan använda sin egen dator. Jag har fortfarande inget internet på den, så det kommer inte bli mycket till uppdatering här inte. Jag kan berätta att jag har urinvägsinflamation och ont i njurarna. Jag tänkte ringa vårdcentralen igår, men jag tog sovmorgon istället och kände mig lite bättre, så jag kör som vanligt på att självläka. Jag vill så gärna vara helt frisk nu så att jag kan bärja träna på gym snart. Och på söndag måste jag må bra eftersom kickboxningen börjar då.

Ljuset i min vardagen nu är nog alla fina vårkläder som kommer in i butiken hela tiden. Jag har nu provat alla jeans som jag laggt undan och det blir nog att jag köper 3 par. De ljusa jätte slitna jeansen var skitsnygga och faktiskt väldigt bra i storlekarna. Jag provade en 30 och den gick på lätt så jag köper nog en 29:a.

Nä nu måste jag gå och rensa kattlådan innan jag sticker till jobbet.

so long.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Monica!! Om du har urinvägs infektion och ont i njurarna så MÅSTE DU gå till doktorn!! Fan du är lika dum som madde som också har ont när hon kissar och vägrar gå till doktorn... kommer ni inte ihåg hur sjuk jag var när du å ja var å såg The Ark? Fan, var ju nära döden.. så det är inge å leka med det där!! Om du känner av det igen.. så RING farbror doktor! Nu så.. nu har jag sagt det viktiga! Och det är bara för att jag tycker om dig ju! =)



Och nu till det roliga..=) Jag blir så avis på dina jeans köp! Tycker att det är så snyggt med ljusa slitna jeans, men har fått för mig att man får stora lår i dom? är det så? Puss puss

2009-01-21 @ 22:55:40
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: madelene

Jaa, du kanske ska gå till vårdcentralen. Annars får du tvätta muttan i filmjölk och dricka mycket citronvatten.. Haha!

2009-01-24 @ 09:40:25
URL: http://madelenenornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

jag är nästan frisk nu så det är ingen fara med mig flickor små....

2009-01-25 @ 01:52:54
URL: http://bullmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0