Jag är nöjd

Kortfattat om dagen då. Det jag hann med idag var bland annat att lemlästa min fina gran, köra till tippen, köpa bh och baka bröd, så jag är nöjd. Nu är det rent och fint här hemma så jag kan få vila ut lite när jag är hemma. Det finns inte mycket som är bättre än när allt är i ordning och det är rent i mitt hem, då kan jag verkligen koppla av.

Nu när Sandra har varit här så har jag inget direkt att se fram emot, ingen de närmaste veckorna iaf. Jag får nog ta och hitta på något snart så blir det roligare i vardagen. André fyller snart år och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Kanske ska hitta på något litet äventyr som inte kostar för mycket. Ni får gärna komma med förslag om det är någon som har det. = )

Nu ska jag sätta på en kopp tee till och mysa mera








Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken jäkla ful gran!! haha..

Men en ännu finare BH! Hur mycket gick du ge för den? =)

2009-01-14 @ 16:35:44
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Monica

he he , ja det blev inte mycket kvar av den vackra granen. Bhn gick på 400 kr men jag hade presentkort så det blev 200 istället. Jag provade även en som kostade näsran 900. Som tur var inte den så snygg. = )

2009-01-14 @ 22:12:41
URL: http://bullmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha njaa.. 900kr kanske är lite för mycket för en BH. Men 400kr var ju desto mer bra. Fin var den iallafall! =)

2009-01-15 @ 18:00:47
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0