Det här får jag sota för

Oj nu var det bra länge sen jag skrev något här, men det beror endast på att jag inte har haft så mycket tid att skriva, det är absolut inte så att det inte har hänt något här, nej nej.

Just nu sitter jag och Sandra i soffan  med varsin dator i knät och skriver. Lite nördigt kanske men André är den största nörden för han sitter som vanligt vid sin burk och spelar wow.
Jag har lite ont i magen nu på grund av att jag ville så gärna köpa godis och så blev det men det gick över styr så nu får jag sota för det. Det kanske inte bara är godiset som gör att jag har ont i magen utan även maten och vinet och ölen. Mmmm

Vi har iaf haft en underbar dag i Köpenhamn idag och jag köpte mig ett gulligt litet pannband, orangea rosor och ett par svarta pumps i present till Sandra.

Det blir ju även en dag imorgon och den kan nog bli ännu trevligare. Grrrrr

Fortsättning följer





Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för idag.. och tack för presenten! Imorgon ska dom invigas! ;) Puss

2009-01-09 @ 22:05:43
URL: http://sandranornberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Som jag saknar julgodis!

2009-01-10 @ 17:39:57
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0