Blå julgran, julöl och apelsinchoklad

Blå julgran, julöl och apelsinchoklad. Mmm ja så ser min kväll ut. Jag sitter här hemma med lite pojkar och gottar mig i rester från julen. På min dator står det en liten USB-gran och blinkar i olika färger och jag blir såå glad när jag ser den. Det är ju egentligen Andrés gran men den passar så bra på min dator.

André och några kompisar ska ut ikväll och jag passar då på att ta en öl och äta lite choklad, men sen ska man upp och jobba imorgon. För övrigt så är det väldigt nice här hemma just nu. Vi var ju på IKEA och köpte 2 byråer som blev jätte fina att ha i sovrummet. Det tog för visso 4 timmar att få ihop åbäkena men fint blev det.
Nu längtar jag bara tills på torsdag då Sandra min Sandra kommer ner till mig. = ) Det ska bli så kul och jag har flera aktiviteter på lager som jag tänkte att vi skulle syssla med här nere. = )

Men nu gått folk så ska jag nog avrunda lite. Tack för ikväll.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud så fint ni har fått det i sovrummet! Dom passar som handen i handsken där! =)

Fast jag måste nog säga att jag blev lite avis på din julgran! hehe.. Ses ju snart!! (Härligt att säga det!) =) Puss Puss

2009-01-04 @ 17:37:44
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0