allt ska ut

Nu har jag pallat mig ur sängen med hjälp av Lucifer som kommer in och hoppr på mig och tuggar på mina fingrar. Jag känner mig nog inte så utvilad som jag vill och har svårt att komma igång med min dag. Jag har maaassor att göra idag. Granen ska sågas sönder och kastas ut, källsorteringsstationen i skrubben ska tömmas,. Jag måsta tvätta, städa, köpa kattmat och mycket mer. = )

Jag måste ju även berätta om min underbara helg med Sandra och Gina flickorna samt tömma kameran på bilder.

Nu ska jag nog hälla i mig en liter kaffe och hoppas på att jag kommer igång idag.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg bild Monica! =) Hoppas att du har haft en bra dag nu när du har varit ledig! Och att det gick bra att såga sönder granen.. hehe Puss å Kram

2009-01-13 @ 22:39:26
URL: http://sandranornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0